Nepal - Reisverslagen van Laurens Monsees - WaarBenJij.nu Nepal - Reisverslagen van Laurens Monsees - WaarBenJij.nu

Nepal

In dit blog ga ik op een lollige manier beschrijven hoe ik in Nepal malle cultuurverschillen zie. Deze verschillen ga ik vervolgens vergelijken met onze cultuur en hoewel ik zeg het niet te doen, doe ik het toch: ik geef er een pretentieus waardeoordeel aan. Volg me, in deze hilarische cultuurtornado die je leven compleet niet gaat veranderen!

Recente Reisverslagen:

02 Mei 2017

Inefficiëntie

06 April 2017

Hoe wapen ik me tegen het vrije volk

06 April 2017

Magic Bus Day

20 Maart 2017

Zelfverheerlijking

11 Februari 2017

Beef & broccoli
Laurens

Nonchalant, foodie, vegan, organic, open-minded, free-spirited, infinity-tattoo, fit, healthy, Planeet Kankerswag etc

Actief sinds 30 Jan. 2017
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5678

Voorgaande reizen:

30 Januari 2017 - 31 December 2017

Nepal

Landen bezocht: