Beef & broccoli - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Laurens Monsees - WaarBenJij.nu Beef & broccoli - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Laurens Monsees - WaarBenJij.nu

Beef & broccoli

Door: Ik

Blijf op de hoogte en volg Laurens

11 Februari 2017 | Nepal, Pokhara

geinspireerd door films als 'into the wild' heb ik net als anderen een bepaalde schoonheid toegekend aan een eenvoudiger leven. Na één week op het platteland bij Kaladhar durf ik te zeggen dat die schoonheid bestaat maar dat die schoonheid & eenvoud, net als in voorgenoemde film, een wrede minnaar is. Gevarieerd eten is voor mij net zo normaal als de goedgevulde Albert Heijn waarmee zij tot stand komt. Mijn enthousiasme voor de authentieke Nepalese boerenmaaltijd duurde ongeveer 48 uur, de tijd waarin ik vier keer moest strijden om de exact zelfde maaltijd weg te krijgen. Met de toegankelijkheid van vlees in de stad heb ik vegetarisch eten opgegeven. ik merk dat eten net alsof voor zoveel Nepalezen een groot deel van mijn leven en dus dit verhaal begint in te nemen dus dat even terzijde. Mijn visie op armoede begint te veranderen maar om ze nu na een week al te verwoorden is voorbarig.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laurens

Nonchalant, foodie, vegan, organic, open-minded, free-spirited, infinity-tattoo, fit, healthy, Planeet Kankerswag etc

Actief sinds 30 Jan. 2017
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 5677

Voorgaande reizen:

30 Januari 2017 - 31 December 2017

Nepal

Landen bezocht: